در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.

ادامه مطلب

مدرسه شاد و با نشاط - چگونگی ایجاد فضای شاد در مدارس

مدرسه شاد و بانشاط - شادابی درونی و معنوی در مدارس

مدرسه شاد و بانشاط - شاداب سازی محیط مدارس

مدرسه شاد و بانشاط - شاداب سازی ظاهری مدارس

مدرسه شاد و بانشاط - نتیجه گیری

مدرسه شاد و بانشاط - پیشنهاد به واحد های آموزشی

مدرسه شاد و با نشاط - منابع و ماخذ

مدرسه ,دانش‌آموزان ,یادگیری ,کند ,می‌کنم ,صرف ,به مدرسه ,احساس تعلق ,تعلق به ,یادگیری کند ,که او

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دل نوشته های دل سرگشته من تصنیف بهاران شهر مقالات و آزمون های استخدامی و دانشگاهی مطالب اینترنتی اعلام حريق مدرسه شاد بهترین سایت کتاب های دانشجویی kaj770 mojebarand